Sunday, October 4, 2009

Rumah Ceria Aidilfitri


Alhamdullilah, selesai juga proses pemarkahan rumah ceria, sempena aidilfitri peringkat kampung pendamar, segala keputusan telah diketahui, dan akan diumumkan pada Rumah Terbuka Aidilfitri Kampung Pendamar, Nak tahu keputusan siapa yang menang? datangla ke rumah terbuka ini. pelbagai aktiviti menarik dirangka, antaranya seperti pertandingan karaoke, cabutan bertuah, acara penyampaian sijil, makan-minum, dan banyak lagi. datang la, jgn tak datang. Sambutlah kemeriahan sempena raya di rumah Terbuka Aidilfitri Kpg Pendamar ini.

Kepada yang kalah pada Pertandingan Rumah Ceria ini, jangan kecewa, cuba lagi di tahun depan, dan acara ini akan diadakan setiap tahun, terutamanya dimusim perayaan aidilfitri kerana mendapat sambutan dan permintaan yang tinggi daripada penduduk kampung. Insyaallah, saya mewakili UMNO cawangan, akan merealisasikan hasrat rakyat, selaras dengan aspirasi 1 Malaysia, Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan!

Turut memeriahkan majlis ini, akan dihadiri Ketua Cawangan UMNO, Datuk Hasnoor Sdg Husin, Setiausaha Cawangan, Tuam Hj Azmi Bin Hj Hussain dan banyak lagi tetamu yang hadir. t.k

No comments:

Post a Comment