Thursday, August 20, 2009

Tahniah


Salam kepada pembaca-pembaca sekalian, terlebih dahulu, saya mewakili ketua pemuda ingin mengucapkapkan tahniah kepada pasukan bola sepak pendamar FC kerana berjaya meraih tempat kedua iaitu Naib Johan bola sepak komuniti dun ayer molek 2009, suatu keputusan yang tidak diduga, tapi berkat titik usaha penat lelah pasukan pendamar, akhirnya kita berjaya mendapat naib johan. itu sudah memadai bagi kita.
 
Tahniah diucapkan pada pasukan bola sepak kampung Pendamar.

Perlawanan Akhir yang berlangsung di Stadium Hang Jebat pada 11 Julai 2009 yang lalu, agak sengit juga kerana bertemu pasukan dari Ayer Molek FC. 
Ingin saya tekan kan disini, pasukan pendamar FC bermain baik dan memberi tentangan sengit terhadap pasukan lawan, namun apakan daya kemenangan berpihak pada mereka, rata-rata dari pemain mereka terdiri daripada 'pemain import', jadi tidak hairanlah mereka menang, berbanding dengan pasukan kita. Tahniah pada kedua-dua pasukan.



Antara gambar yang sempat diambil sebagai kenangan sebelum dan selepas perlawanan.
Bersalam salaman sebelum perlawanan bermula


Disiplin memainkan peranan penting dalam sesebuah pasukan.



Terima kasih kepada penduduk kampung yang sanggup memberi sokongan tidak berbelah bahagi dan secara tidak langsung dapat menaikkan semangat moral pemain-pemain kita.


Dan sebagai penghargaan kepada pasukan kita yang berjaya mendapat naib johan, satu inisiatif dibuat oleh AJK Surau & Kampung untuk meraikan pemain-pemain yang telah bertungkus lumus hingga ke final dengan mengadakan 'barbequee' dan bacaan doa kesyukuran di Balai Raya Kampung Pendamar, Ayer Molek Melaka.


sebelum makan sempat lagi tu bergambar! haha

Semoga semangat sebegini berkekalan! dan kekalkan prestasi ini, sekali lagi tahniah diucapkan kepada pemain-pemain.

No comments:

Post a Comment